Συνέντευξη με τον λογοτέχνη Αρτέμη Αξαρλή - ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ - ΚΕΦΑΛΟΣ

To Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλονιάς για το βιβλίο, τη λογοτεχνία, την ποίηση, τους λογοτέχνες και τις τέχνες.

ΝΕΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2020

Συνέντευξη με τον λογοτέχνη Αρτέμη Αξαρλή - ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ




Ο «ΚΕΦΑΛΟΣ - Το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλονιάς» έχει ξεκινήσει μία νέα δράση με τίτλο: «ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ» (ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 4ο ΤΟΜΟ γίνονται δεκτές έως τις 31/12/2020 - ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ: ΕΔΩ) και προσκαλεί όλους τους Λογοτέχνες, Ποιητές και Συγγραφείς να συμμετάσχουν σ' αυτήν. Σκοπός της εν λόγω δράσης είναι η προβολή μέσω αφιερωμάτων και συνεντεύξεων των σύγχρονων Ελλήνων Λογοτεχνών, Ποιητών και Συγγραφέων, είτε έχουν εκδώσει κάποιο βιβλίο είτε όχι και η δημιουργία του τέταρτου τόμου της «Εγκυκλοπαίδειας των Σύγχρονων Ελλήνων Λογοτεχνών», η οποία έχει συσταθεί σε μία ανεξάρτητη ιστοσελίδα με τη μορφή ηλεκτρονικών τόμων και την έκδοση δωρεάν e-book.
Στη σημερινή μας παρουσίαση στα πλαίσια της δράσης: «ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ», θα σας παρουσιάσουμε τον λογοτέχνη, Αρτέμη Αξαρλή, ο οποίος συμμετέχει στην «Εγκυκλοπαίδεια Σύγχρονων Ελλήνων Λογοτεχνών» και απάντησε στις ερωτήσεις του Δημοσιογράφου, Λογοτέχνη και Εκδότη του Περιοδικού Κέφαλος, κ. Πλούταρχου Πάστρα, για το λογοτεχνικό του έργο, τα βιβλία και τη λογοτεχνία. 


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΑΞΑΡΛΗ


1. Αν έπρεπε να δώσετε έναν ορισμό για τη λογοτεχνία, ποιος θα ήταν αυτός;

Λογόεπίδραση.
Εννοιολογικά βέβαια, δεν μπορεί να ενταχθεί σε αυστηρά πλαίσια πολύ δε περισσότερο, να οριστεί εύκολα.
Η μετάδοση υπαρξιακών ερεθισμάτων είτε, ως εξωστρεφής ικανοποίηση, «προφορικός λόγος» είτε, ως αποδραστικός εσωψυχισμός, «κείμενο» είναι η ευεργετική τεχνική της λογόεπίδρασης που όντως, φίλτρο ευρύτερης κοινωνικής αποδοχής και αλληλουχίας προεκτείνει η ταυτοποιεί, «επιεικώς χαρακτηρισμός» την ισχύ του λόγου. 

2. Τι μπορεί να προσφέρει η λογοτεχνία στο σύγχρονο άνθρωπο;

Σαν παγκόσμιο πολιτιστικό αγαθό: Την αδιάλειπτη αφύπνιση, μορφωτική διαπαιδαγώγηση αλλά και ψυχαγωγική υποστήριξη, στα κοινωνικά αδιέξοδα. 
Σαν πνευματικό απαύγασμα: Τον ανθρωποκεντρικό επαναπροσδιορισμό του μέλλοντος με σταθερά επισήμανση το ιστορικό γίγνεσθαι και την συλλογική ευθύνη. 

3. Η ποίηση στις ημέρες μας δεν έχει τη θέση που κατείχε παλαιότερα. Για ποιο λόγο πιστεύετε πως συμβαίνει αυτό και πως θεωρείτε ότι θα είναι το μέλλον της;

Είναι σιωπηρός παραδεκτό πως στόχος της παγκοσμιοποίησης επιβάλλει…
-Χαλάρωση ηθικών αξιών και εθίμων.
Η Πολιτιστικό-πνευματική ισοπέδωση ως εκ’ τούτου, υπό το πρίσμα διαρκούς ασάφειας και σκόπιμης προώθησης της ημιμάθειας, επιτείνει την προσωπική αστάθεια ευνουχίζοντας περαιτέρω, το φτωχό, διαλογικό υπόβαθρο.
Ο ποιητικός οίστρος και η λογοτεχνία γενικά έχουν και κατά το παρελθόν, περάσει στάδια υποστολής οι αναστολείς της ανθρώπινης φύσης και εμπνευσμένοι διαφωτιστές ωστόσο, μέσα από αντίξοες συνθήκες περιγραφής συναρπαστικών δεδομένων, έφερναν την ανάκαμψη.
Το ίδιο ευελπιστώ, θα συμβεί και στο εγγύς μέλλον.

4. Και τώρα μία δύσκολη ερώτηση. Τι σημαίνει για σας ποίηση;

Θα συνοψίσω, σε μια δική μου έκφραση.
Ποίηση είναι: Το πενηνταοκτάεδρο μπριγιάν του λόγου, στην εβδόμη!

5. Πότε ξεκινήσατε ν’ ασχολείστε με την τέχνη του λόγου και ποιος ήταν ο λόγος που σας παρότρυνε;

Έχω την αίσθηση ό,τι γεννήθηκα, για να την υπηρετώ!
Μέσα από τα πρώτα θαρρώ αναγνώσματα και ορνιθοσκαλίσματα της σχολικής ηλικίας την εκφραστική μου επέδειξα προδιάθεση.

6. Γιατί γράφετε;

Στο ενδιαφέρον ερώτημα παραθέτω μικρά αποσπάσματα από το e-book μου, Αυτογνωσία.
Δι-έ-ξο-δος! 
Σε μια περιρρέουσα κατάσταση κοινωνικής μοναξιάς, ενεργοποιώ το υποσυνείδητο τοποθετώντας στα ψυχικά μου κενά, πνευματικό υπόβαθρο. 
Η ενεργοποίηση των εγκεφαλικών μου νευρώνων να λεξοσυνθέτουν, από διάφορα εσωτερικό-εξωτερικά ερεθίσματα, άλλοτε προς ιδίαν ευχαρίστηση κι’ άλλοτε προς τέρψη αναγνωστικού κοινού, αποτελεί θα έλεγα κι’ ένα είδος, ερωτικής συνύπαρξης!

7. Ποια είναι η πηγή της έμπνευσής σας; 

Ο κοινωνικός περίγυρος η φύση η ερωτική προδιάθεση οι επιτυχίες-αποτυχίες, ο πόνος οι κακουχίες η μοναξιά αυτά και άλλα εξακολουθούν να …οπλίζουν, μια υπέρ αναπτυγμένη φαντασία.  

8. Με ποιο λογοτεχνικό είδος ασχολείστε περισσότερο;

Αν και ο μουσικός στίχος ήταν πρωταρχικός σκοπός, στην πορεία έγραψα και συνεχίζω, με διαφορετικά είδη μεταξύ των οποίων…
Παιδικά παραμύθια, ευθυμογραφήματα, ποίηση, διηγήματα, άρθρα κ.λ.π.

9. Μιλήστε μας για το λογοτεχνικό σας έργο.

Αν εξαιρέσουμε μουσικούς μου στίχους που κατά καιρούς τραγουδήθηκαν από γνωστούς καλλιτέχνες όπως οι Τάκης Φύτρος, Γιώργος Βασιλόπουλος. Πάνο Ιωαννίδης. Μαίρη Βλουτή. Γιώργος Ταλιούρης κ.λ.π Το υπόλοιπο έργο μου είναι όλο σε ηλεκτρονική μορφή και απαριθμεί δέκα εννέα, προς παρόν, e-books Ενδεικτικά, παραθέτω ορισμένα …
Αυτογνωσία- Το car μου- Ο Έλληνας και η μοίρα του- Πατριωτικό πρόβλημα- Παραμύθια του παππού Αρτέμη- Μικρές παραμυθοφανείς ιστορίες, Ποίηση, για γέλια – Λάκη παρ-λ-ειπωμένα- Δοξάστε με.

10. Πείτε μας λίγα λόγια για το τελευταίο σας βιβλίο που έχει τίτλο: «Το απαγορευμένο αίνιγμα».  

Πρόκειται, για συναρπαστικό μυθιστόρημα φαντασίας που πραγματεύεται το αέναο ερώτημα της παρουσίας του ανθρώπου στην γη μεταπηδώντας, από την σφαίρας της φαντασίας, στην απτή πραγματικότητα.
Ανεβαίνει σε συνέχειες, από γνωστή ηλεκτρονική σελίδα. 

11. Ποια είναι η αγαπημένη σας ώρα μέσα στην ημέρα που κάθεστε και γράφετε;

Δεδομένου του ελεύθερου χρόνου «συνταξιούχος» κάθε στιγμή έμπνευσης αποτελεί και την αιτία, για γόνιμη συνέχεια.

12.  Πως είναι η ζωή ενός λογοτέχνη στα χρόνια της κρίσης;

Δυστυχώς. Αν δεν είναι εγνωσμένης αξίας και αναγνωσιμότητας παλεύει, μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, με την προοπτική της αφάνειας.

13. Πως θα χαρακτηρίζατε τη λογοτεχνική παραγωγή σήμερα;

Πλούσια σε αριθμούς, φτωχή σε απολαβές.

14. Ποιο θεωρείτε πως είναι το μυστικό της επιτυχίας ενός Best Seller;

Πρωτότυπο εξώφυλλο. Ενδιαφέρον οπισθόφυλλο. Κατανοητή γλώσσα και θέμα, που να κεντρίζει τον ψυχισμό του αναγνώστη συνυφασμένα, με άψογη, επαγγελματική προώθηση-διαφήμιση.

15. Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε; 

Παρότι το έντυπο βιβλίο είναι το ΑΛΦΑ της λογοτεχνίας η ταχύτητα μετάδοσης των ιδεών υποσκάπτει την χρησιμότητα του οπότε…
-Το μέλλον, παρά τις ενστάσεις μου, βρίσκεται στο ηλεκτρονικό!

16.  Ποια συμβουλή θα δίνατε σ’ ένα νέο λογοτέχνη;

Αν προσδοκάς ό,τι θα είσαι ο ένας στους χίλιους που θα πετύχεις, προχώρα ακάθεκτος ειδάλλως …
-Φρόντισε πρώτα τα προς το ζην και σαν χόμπι μετέπειτα, το χάρισμα της πνευματικής σου δημιουργίας απόλαυσε.

17. Τώρα ας περάσουμε στην πλευρά του αναγνώστη. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε;

Το κόκκινο ποτάμι «ΤΣΙΡΚΙΝΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ».

18. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Μέσα από μια πλειάδα εξαιρετικών Ελλήνων και ξένων συγγραφέων επιλέγω…
Όμηρο-Καραγατση- Σαμαρακη- Μυριβήλη-Παπαδιαμαντης- Βιζυηνο- Σεφέρη-Ρίτσο-  Ντοστογιεφσκι –Τολστόι- Σταινμπεκ. Ουγκώ -Ντίκενς

19. Ποια είναι τ’ αγαπημένα σας βιβλία;

Οι άθλιοι «Βίκτωρ Ουγκώ» Μεγάλες προσδοκίες « Κάρολος Ντίκενς».

20. Τελευταία ερώτηση. Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια στο χώρο της λογοτεχνίας;

Να εκδώσω το απαγορευμένο αίνιγμα και να ολοκληρώσω τα παραμύθια. Ο τορορό και η θεότρελη παρέα. Ο μικρός άγγελος και η ασημένια σταγόνα και θεού επιτρέποντος, να αφοσιωθώ, στο επόμενο, άτιτλο μυθιστόρημα μου που ήδη άρχισα, να συγγράφω.


*     *     *


Αδάμ
(του Αρτέμη Αξαρλή)

Αδάμ πως τα κατάφερες, με
τοσοδούλη φύλλο
να αποκρύψεις τις ντροπές απ’ τη
δική σου γύμνια;
Πες μου και με το μυστικό, στο
κολλητό σου φίλο
του κόσμου την απαίσια
μήπως, καλύψω ασχήμια.

Ποιος άραγε σε ορμήνεψε φύλλο
συκής αν βάλεις κάθε
…παραλειπόμενο
ντροπής, θα σκεπαστεί;
Σε, με το φιλαράκι σου τη χάρη
δε θα κάνεις
ν’ αποκαλύψεις το όνομα
μήπως, και χρειαστεί?

Να παραγγείλω σκέφτομαι σ’
αυτόν, μιλιούνια φύλλα με το
ντιζάιν το όμορφο και τόσο φαντεζί
γιατί τα ξεκληρίσαμε εμείς αυτά
τα μήλα τις αμαρτίας ντε που
απόλαυσες,
μια …δαγκωνιά κι’ εσύ



Αυτογνωσία
(του Αρτέμη Αξαρλή)

Κοιτούσα στα μάτια το είδωλο μου όταν έξαφνα σε μια υψίσυχνη, «δια

μέσω του καθρέπτη» επαφή, με ρώτησε. -Μπορώ, να σου απευθύνω ορισμένες, διαγνωστικού τύπου, ερωτήσεις; Στην διάθεση σου, «ήρθε η αντίδραση μου ακαριαία» ρώταμε ό,τι θες. Επιδιώκεις διακαώς, να γράφεις γιατί? Δι-έ-ξο-δος! Δώσε στίγμα τι εννοείς; Σε μια περιρρέουσα κατάσταση κοινωνικής μοναξιάς ενεργοποιώ το υποσυνείδητο τοποθετώντας, στα ψυχικά μου κενά, πνευματικό υπόβαθρο. Θες να πεις ό,τι αποκτάς εσωτερική ισορροπία; Το προσδιόρισες επακριβώς, μπράβο! Λόγοι επίδειξης, στην ορμέμφυτη διάθεση σου, συνυπάρχουν; Δεν είναι αυτοσκοπός ωστόσο, λόγω και Μεσογειακού ταπεραμέντου, δεν τους αποφεύγω. Στα παρορμητικά σου, παρ’ αυτά, δρώμενα κάποιας μορφής στερητικού, ερωτικού συνδρόμου ανιχνεύω η κάνω λάθος; Παρ’ ό,τι η απορία σου υποκρύπτει ανάρμοστη σκοπιμότητα, δεν είναι τελείως αυθαίρετη. Η ενεργοποίηση των εγκεφαλικών μου νευρώνων να λεξοσυνθέτουν από διάφορα εσωτερικό-εξωτερικά ερεθίσματα άλλοτε προς ιδίαν ευχαρίστηση κι’ άλλοτε προς τέρψη αναγνωστικού κοινού αποτελεί, θα έλεγα κι’ ένα είδος, ερωτικής συνύπαρξης! Άρα το ενδιαφέρον σου στρέφεται μόνο, στο πνευματικό κέρδος; άποψη μου επ’ αυτού βρίσκεται σε δυσαρμονία με την ξάστερη αλήθεια βλέπεις, η αποσύνδεση της πνευματικής τροφής από υλιστικές συνήθειες γίνεται εφικτή επιλύοντας προσοδοφόρα, το βιοποριστικό. Όπερ σημαίνει; Ναι, στην αξιοπρεπή παραχώρηση όχι, στην ασυδοσία, μιας λαθραίας ισοπέδωσης.




Ο Ριποκούκου και η Φρατελίτσα 
(του Αρτέμη Αξαρλή)

Μια φορά κι’ ένα καιρό, σε ένα μεγάλο, καταπράσινο, ολάνθιστο κήπο ζούσε μαζί, με άλλα  πολλά ζωύφια και …ζωντανά ο χρυσοζούζουνας, ζζζζζζ 
…Ριποκούκου. 
Μια ηλιόλουστη λοιπόν ημέρα, που τριγύριζε ρουφώντας ευχάριστα τους χυμούς μερικών, γευστικών αχλαδιών να σου και… 
Σε μυρωδάτο, ροδοκόκκινο τριαντάφυλλο αναπαυτικά κάθισε, μια πανέμορφη μικρή, μεταξόφτερη πεταλουδίτσα. 
ζζζζζζ … Έκανε ο Ριποκούκου νιώθοντας τη καρδούλα του να χτυπά έντονα και δυνατά καθώς, παράξενα του γυάλισαν τα ανάλαφρα φτερά οι ανασηκωμένες τις κεραίες κι’, εκείνα τα ολοστρόγγυλα, παιχνιδιάρικα ματάκια της. 
Παρατώντας ζζζζζζ …βιαστικά τα πεντανόστιμα αχλάδια πέταξε ποιο κοντά της αφήνοντας να του ξεφύγει, ένα ευγενικό κομπλιμέντο. 
ζζζζζζ … Μενεξεδένια μου πως και στη γειτονιά μας, δε σ’ έχω ξαναδεί ποια είσαι ?  
Η …μενεξεδένια του αργά, ανοιγόκλεισε τα πολύχρωμα φτερά της προτού απαντήσει…  
Σε παρακαλώ! Μη μ’ ενοχλείς γιατί, αν μας δει κάποιο κακό μάτι τι γνώμη μπορεί να σχηματίσει, για μένα? 
ζζζζζζ … Πεντάμορφη μου! Εδώ είμαστε, σαν οικογένεια κανείς, δε λέει παραπανίσια κουβέντα άλλωστε, σου φέρνομαι τόσο ευγενικά …  
Όσο γι’ αυτό, δε μπορώ να πω όμως.. ο Βασιλόφτερος μπαμπάς μου είναι αυστηρών αρχών κι’ αν μάθει ότι μίλησα σε ξένο, θα έχεις άσχημα ξεμπερδέματα, αποκρίθηκε η ανάλαφρη πεταλουδίτσα. 
ζζζζζζ … Πλουμιστή μου! Αν είναι ν’ ανησυχείς τόσο μπορώ να φύγω… ζζζζζζ άσχετα αν έχω καλό σκοπό, ζζζζζζ … ξανάπε ο Ριποκούκου. 
Τέλος πάντων, είμαι κόρη της Ασημόφτερης και με λένε, Φρατελίτσα θέλεις τίποτε άλλο? 
ζζζζζζ… Εμένα, με λένε Ριποκούκου και χάρηκα πολύ για τη γνωριμία φώναξε ζζζζζζ… πετώντας χαρούμενα τριγύρω της ! 
Ριποκούκου? Ρώτησε συνεπαρμένη η Φρατελίτσα θαυμάζοντας το ολόχρυσο, φτερούγισμα του. 
ζζζζζζ… Πριγκιποπούλα μου τι λες έρχεσαι ζζζζζζ… να πετάξουμε, ένα γύρο μαζί?  
Τη προσκάλεσε ο ερωτοχτυπημένος χρυσοζούζουνας. 
Μαζίιιιι… Ωραία θα ήταν αλλά, φοβάμαι το μπαμπά μου απάντησε όλο παράπονο η πριγκιποπούλα του. 
ζζζζζζ… Δε με νοιάζει ο μπαμπάς σου θέλω να σε παντρευτώ, ζζζζζζ… Δε με νοιάζει ο μπαμπάς σου θέλω να σε παντρευτώ της τραγούδησε τόσο  μελωδικά ο Ριποκούκου που αμέσως, άλλαξε τη γνώμη της. 
Άμα είναι έτσι γρήγορα, πάμε στη μαμά μου συναίνεσε η διάφανη, πανέξυπνη πεταλουδίτσα. 
Όποτε πέταξαν παρέα, για να μεταφέρουν τα καλά νέα στους γονείς της που με χαρά, δέχτηκαν να κάνουν γαμπρό τους το ζζζζζζ… Ριποκούκου . 
Ο αναργυρομυθένιος γάμος, με κουμπάρο το Πρασινούλη Βατραχάκι έγινε πάνω, στα νούφαρα της λιμνούλας του κήπου όπου αργότερα, με χορό κι’ αηδονοτράγουδα , ξεκίνησε το τρικούβερτο γλέντι! 
Καλεσμένοι μέσα η έξω από τη λιμνούλα ήταν όλοι οι συγκάτοικοι του κήπου που αφού ευχήθηκαν στους νεόνυμφους να ζήσουν, να κάνουν πολλούς απογόνους και μαζί να γεράσουν, με τα μούτρα, έπεσαν στις άφθονες λιχουδιές.  
Τελικά οι ευχές των καλεσμένων φαίνεται ότι, έπιασαν τόπο γιατί ο ζζζζζζ Ριποκούκου, με τη Φρατελίτσα του έζησαν χρόνια πολλά κι’ ευτυχισμένα από εκείνο μάλιστα το αξιοζήλευτο,  φτεροταιριαστό ζευγαράκι γεννήθηκαν οι τρισχαριτωμένες μαρουδίτσες… 
Μαρουδίτσες οι οποίες, γέμισαν το κόσμο φέρνοντας ελπίδα και παρηγοριά ιδιαίτερα στα καλά παιδάκια που αφού τις χαϊδέψουν τις συνοδεύουν στο 
φτερούγισμα τους, με το χαρούμενο τραγουδάκι… Πέτα- πέτα μαρουδίτσα… 


*     *     *




ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΤΕΜΗ ΑΞΑΡΛΗ

Ο Αρτέμης Αξαρλής γεννήθηκε στον Βόλο το έτος 1949 όπου και διαμένει. Τέλειωσε την Εμπορική σχολή ενώ παράλληλα συνέχιζε με κλασσική κιθάρα στην σχολή Χρήστου Τσόχα και μετέπειτα με μπουζούκι, στις σχολή βεντέτα του Φ. Χαλουλάκου όπως και στην σχολή του Θ. Δερβενιώτη. Εργάστηκε στο Δημόσιο «Υπουργείο Εθνικής Άμυνας» από όπου και συνταξιοδοτήθηκε. Από νεαρά ηλικία ασχολήθηκε με την συγγραφή στίχων - σύνθεση - ερμηνεία και είναι μέλος της ΑΕΠΙ. Τραγούδια του, εκτός από τα προσωπικά. Μην φανταστείς - Που πήγες αγάπη cd, έχουν ερμηνεύσει κατά καιρούς οι: Νικηφόρος Αμοργιανός. Τάκης Φύτρος. Μαίρη Βλουτή- Μαρία Σωτηροπούλου. Όλγα Αληγιάννη. Γιώργος Βασιλόπουλος. Σάββας Κατοποδάκης-Γιώτα Κακιούζη. Πάνος Ιωαννίδης. Γιώργος Ταλιούρης. Η λογοτεχνική του δράση ως επί τω πλείστων είναι ηλεκτρονική. “121 Words-Easy writer.gr» με 19 e-books. Αυτογνωσία. Το car μου. Παραμύθια του παππού Αρτέμη. Η Ελπίδα και το Όνειρο. Φιλοσοφικά αποστάγματα. Πατριωτικό πρόβλημα. Ποίηση για γέλια. Ο Έλληνας και η μοίρα του. Ταραμοσαρδελοτύροσαλαμομαρμελάδα. Δοξάστε με. Αλλά… Πιάσε τ΄ αυγό και κούρευτο. Ο τσουπ-τσουπ και το φτερό του βασιλιά. Ωδή στην Πορδή. Το δίκιο του τρελού. Αλντίλ. Μικρές παραμυθοφανείς ιστορίες. Η τέχνη του μελωδικού στίχου. Τα του κύκλου στο τετράγωνο. Λάκη πάρα-λ-ειπωμένα. Με λογοτεχνικά ψευδώνυμα, Ήθικλος Πρυώ η Φέρελπις. Πάμπολλες ιστοσελίδες έχουν φιλοξενήσει πνευματικές του εργασίες όπως, στίχους -ποιήματα- παραμύθια- ευθυμογραφήματα-διηγήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τις απόψεις σας!